Total Pageviews

Mohsen Amdan Consultancy Sdn. Bhd.


M.A.C atau Mohsen Amdan Consultancy Sdn Bhd akhirnya berjaya ditubuhkan. Syukurnya yang amat sangat kerana Allah memberikan kekuatan kepada saya untuk bertahan dalam industri ini. Selepas bertarung, bertungkus lumus dan menyesuaikan diri, M.A.C di wujudkan dengan slogan M - Meransang, A - Arif dan C - Cemerlang. 

Takdirnya pula hati ini tergerak untuk mengambil 3 pelajar UNISEL untuk bersama saya bagi tujuan Latihan Industri mereka. Harmizi, Luqman dan Fikri adalah di antara mereka yang bersama melakar sejarah M.A.C. 

Kalendar M.A.C pula setakat ini amat menggalakkan. Terimakasih kepada Fikri yang berjaya meyakinkan YPM Realties untuk memberi peluang kepada M.A.C mengendalikan program tajaan mereka. Selain itu, M.A.C juga akan cuba menceburi industri nuklear dengan langkah awal melibatkan diri dengan kempen kesedaran nuklear - pendidikan, prospek dan peluang. Semoga usaha ini berjaya.

Logo M.A.C pula nampaknya mendapat respon yang baik dari rakan - rakan. Ini merupakan hasil kerja tangan Pengarah Kreatif Flipsio Resources Sdn Bhd iaitu Fairus yang juga rakan kongsi saya. Konsep 'Simple, Trendy & Inspiring' menjadi asas kepada penciptaan logo itu.

Semoga langkah kanan  M.A.C ini mendapat sambutan yang baik dan menerima sokongan dari semua pihak. M.A.C juga berazam memberikan yang terbaik kepada mereka yangterlibat secara langsung atau tidak dengan M.A.C

No comments: