Total Pageviews

Pengurusan Konflik - Kementerian Belia dan Sukan


Salam
8 - 9 November 2009
Hotel Crystal Crown Johor Bahru
Kementerian Belia & Sukan

Saya telah dihubungi oleh bekas orang kuat PEPIAS iaitu saudara Alwan Wagiman - pemilik HPI Consultants Sdn Bhd untuk mengendalikan kursus Pengurusan Konflik untuk KBS di Johor Bharu. Bagai orang mengantuk disorongkan bantal, saya memang telah lama bercadang untuk ke JB dan rezeki kali ni tarikh saya berada di sana jatuh pada hari jadi teman baik saya Shahrul Faizal. Maka sambil menyelam minum air la gamaknya.

Pembentangan dari Amar - unit IT di Putrajaya

Peserta yang terdiri dari kakitangan KBS pelbagai lapisan, dari Jabatan Belia dan Sukan Negeri hinggalah ke pensyarah IKBN. Walaupun saya hanya mengendalikan sesi ini untuk 1 hari sahaja tetapi saya puas. Ini kerana penglibatan yang saya baik dari peserta serta komitmen yang ditunjukkan melancarkan segalanya.

Peminat modifikasi kereta - En. Zulfikar dengan pembentangannya

Banyak isu dan perkara dikongsikan bersama dan peserta juga sering berkongsi pendapat dan pandangan. Ini merupakan satu aset besar buat kerajaan dan saya mendoakan agar mereka berjaya di masa akan datang. Seperti biasa saya titipka beberapa gambar dan sekiranya ingin melihat lebih gamabr sila ke Facebook saya.

Mohsen Amdan berkata : Usaha pembangunan belia harus diselaraskan agar mudah matlamat dicapai. Kalau tidak ia akan lebih bersifat seronok sendiri dan perasan sahaja.

No comments: