Total Pageviews

Kerja Berpasukan bersama Orang Minyak

Salam

Berjaya Hotel Jalan Imbi
16 Jun 2010

Bergambar sebelum memulakan program

Sengaja saya guna istilah orang minyak kerana peserta program saya kali ini sememangnya ada kena mengena dengan orang minyak - mereka yang bekerja dalam sektor minyak dan gas lebih tepat.

Memecah kepala merancang dan melaksana projek

GOM merupakan kontraktor O&G yang agak besar syarikatnya manakala KPOC ialah gabungan beberapa pemain industri besar yang terlibat dalam O&G di perairan Sabah / Sarawak. Sepertimana selalu, ZiqZul Corp menjemput saya untuk mengendalikan program ini bersama Pengurus mereka iaitu Saifuddin. Bertempat di Berjaya Hotel Jalan Imbi, kami tiba seawal jam 8 dan rupa - rupanya saya perlu menjadi pengacara sebelum sesi program sebenar berlangsung. 

Menguji produk yang dihasilkan

Medium yang digunakan kali ini ialah Bahasa Inggeris dan Alhamdullillah program berjalan lancar sekali. Walaupun beberapa orang dari peserta merupakan orang atasan syarikat, namun mereka tidak kekok untuk bersama peserta lain menjalani beberapa aktiviti yang dilangsungkan oleh saya dan Saifuddin

No comments: