Total Pageviews

Outreach: Promotions Strategy For Life Long Learning - Siri 4


Pemandangan indah Kepala Batas dari aras 6 Hotel Seri Malaysia Kepala Batas. Pak Lah mesti selalu tengok pemandangan indah ni

Salam.
Saya berpeluang mengendalikan program buat kali pertama dalam hidup saya di kawasan mantan PM Malaysia iaitu Tun Abdullah Ahmad Badawi di Kepala Batas. Bertempat di Hotel Seri Malaysia yang baru berusia 6 bulan, program kami berjalan lancar walaupun kebimbangan dengan pendemik H1N1 yang semakin buas menghantui masyarakat dunia.

Serius berbincang demi masa depan institusi pendidikan negara

Keadaan ini juga semakin membimbangkan diri saya kerana anak - anak serta isteri saya juga kurang sihat ketika saya menuju ke lokasi dan setiba di sini, beberapa peserta juga menghidap demam dan saya hanya mampu bertawakkal kepada Allah moga dilindungi dari perkara yang tidak diingini.


Ceria dalam keresahan dek H1N1

Seramai 30 peserta pada mulanya dijangkakan namun bilangan merosot ke angka24 hingga di hari penghujung kerana semakin ramai yang demam. Namun matlamat program berjaya dicapai sebaiknya.

Kolej Komuniti Kepala Batas mengambil giliran menjadi penganjur kali ini dan syukur berjalan lancar. Menariknya, peserta yang hadir pada kali ini memliki kepelbagaian yang tinggi, dari ibu kepada perenang cilik negara y ang cuba merentas Selat Inggeris, ada yang jantungnya berdegup dengan bantuan bateri, bekas kakitangan korporat dan juga yang merupakan pensyarah sejak tamat pengajian.


Ibu kepada perenang cilik negara dengan pembentangannya

Program in mencapai matlamatnya dengan agenda mempromosikan konsep Pembelajaran Sepanjang Hayat dan 'fieldwork' mereka nampaknya berjalan lancar.


Saya titipkan beberapa gambar bagi tatapan anda

Prospek dalam kereta pun jadi jugak...

Mohsen Amdan berkata : Meriah juga Kepala Batas ni...ada studio jamming di sebelah hotel ini..macam boleh tahan je soundnya..

No comments: