Total Pageviews

Teambuliding yang enjoy!!!



Salam...
7-8 Ogos 2009
Eagle Ranch Port Dickson


Kompang bang..jangan tak kompang
Ini merupakan kali pertama saya ke resort yang terletak agak jauh dari pekan Port Dickson. Apabila tiba di sana kelihatan suasana Red Indian campur Cowboy memeriahkan suasana. Saya ditugaskan oleh Learning Studio Sdn Bhd mengendalikan program Teambuilding untuk Unilever Food Sdn Bhd, salah sebuah gergasi pengeluar makanan di dunia. Peserta yang terdiri dari 18 orang ini menggabungkan Pengurus Kilang sehinggalah mereka yang berada dibahagian operasi.


Ni..tolak ke tahan?

Jangan...jangan terjun....

Sepanjang program berlangsung, banyak aktiviti yang saya kendalikan terdiri dari perkara yang telah lama tidak saya buat - Obstacle Course, Flying Fox dan macam - macam game termasuk Paint Ball diadakan buat mereka. Mereka sangat teruja dengan program ini walaupun setiap tahun mereka mempunyai program sebegini tetapi pengalaman kali ini berbeza kata mereka.

Apa pulak tuuu???

Skuad Ultraman sedia berkhidmat!

Untuk tidak menulis panjang, saya titipkan beberapa gambar bagi anda menilai sendiri bagaimana suasana program berkenaan!!

Kamilah GI.Joe!!!!

Dah macam FRU menembak gayanya

Saya jadi mangsa demonstrasi..saya nak saman jugak!!!

Jacky Chan's Angles

Hero Malaya baru balik perang

Mohsen Amdan berkata : Apa yang penting...kerjasama!!

No comments: