Total Pageviews

Managing Time & Multiple Priorities


Bincang - bincang
Salam
13 - 14 Oktober 2009
Tingkat 18 Bangunan MAS
Syarikat Perumahan Negara Berhad

Saya dijemput lagi oleh Interaktif Jasa untuk mengendalikan kursus bagi pihak mereka. Syukur Alhamdulliallah perkhidmatan yang saya berikan memuaskan hati mereka barangkali. Harap - harap berpanjangan hendaknya hubungan ini.

Sekali lagi SPNB menjadi pelanggan saya. Program 2 hari ini merupakan program latihan pertama saya dan mereka selepas sambutan Aidilfitri. Maka, mood hari raya masih ada kerana ada beberapa peserta yang terpaksa meninggalkan program seketika untuk jamuan hari raya.

Syukur kerana program berjalan lancar, penyertaan aktif peserta turut membantu kelancaran program ini. Cuma Microsoft Office 2008 nampaknya agak lembap pada IBook saya.

Salah seorang peserta program ini merupakan junior saya di UIA dulu. Saya tak cam beliau pada mulanya namun selepas sembang - sembang rupanya beliau merupakan bekas pemain bolasepak UIA dan rakan kepada kebanyakan kenalan saya. Hebat Shahril dijawatan eksekutif jualan SPNB. Tahniah juga kerana isteri beliau telah pun diluluskan pertukaran ke JB.

Aik..kerusi pun ada?

Dipaparkan beberapa gambar dari program berkenaan

Pembentangan dari wakil kumpulan

Apa pulak yang dicarinya?

Mohsen Amdan berkata: Masa tidak boleh ditadbir, tetapi hanya boleh diurus

No comments: