Total Pageviews

Program Teambuilding Kelompok UNITEN

Dijemput oleh El - Azzhar Camp menerusi Ziqzul Corporation, saya mengendalikan program kerja berpasukan untuk wakil pelajar UNITEN pada 4 - 5 Disember lalu. Bertempat di El - Azzhar Camp, saya turut dibantu oleh Pengurus Ziqzul iaitu En. Saifuddin.

Peserta yang terdiri dari pelajar dalam dan luar negara serta berbilang kaum ini berjalan dengan baik. Peserta yang sangat sporting dan suka mencuba membolehkan sesi yang berlangsung dalam Bahasa Inggeris ini hidup dan meriah.


Peserta sebenarnya ialah pemimpin - pemimpin Kelompok - iaitu asrama atau kolej tempat tinggal mereka di UNITEN. Kebanyakan dari mereka sememangnya pelajar yang sangat aktif berpersatuan dan buktinya ada dikalangan mereka saya temui di sebuah resort di Port Dickson ketika saya mengendalikan satu program lain. Mereka ketika itu hadir sebagai peserta program untuk pemimpin persatuan anjuran UNITEN sendiri.

Edlee - kepimpinannya terserlah

7 dari mereka datangnya dari negara Timur Tengah - Jordan, Syria dan juga UAE. Ada di kalangan mereka yang masih belum dapat menyesuaikan diri dengan makanan di sini. Mujur pihak urusetia tidak keberatan ke untuk ke bandar Banting bagi membeli makanan yang bersesuaian dengan mereka.


Pelbagai aktiviti dijalankan termasuk Explorace dan mengisa ikan. Sayangnya kamera saya rosak ketika itu. Hanya gambar - gambar yang ada ini saja dapat saya lampirkan.

No comments: