Total Pageviews

Berhari Raya dan Deepavali gaya Lifestyle!

Raof yang begitu LifeStyle sekali
Kanak - kanak sedang bersiap untuk berjoget

Hi..I'm Conrad Rozario...

itu antara dialog awal saya dan Mr.Conrad Rozario, Managing Director Lifestyles Sdn. bhd. yang terletak di Menara Merais Petaling Jaya. Beliau bertemu dengan Dewangga Sakti buat kali pertamanya ketika kami sedang membuat persediaan di atas pentas sempena persembahan di AmCorp Mall. Kami bertukar nombor telefon dan beliau telah menjemput Dewangga Sakti membuat persembahan tanpa mengetahui bagaimana persembahan kami.

22 Oktober 2008 kami telah menghiburkan para pengedar lifestyle bersempena Majlis Rumah Terbuka Hari Raya dan Deepavali. Majlis santai dan meriah ini memerlukan kami mengerah keringat untuk menghiburkan hadirin kerana konsepnya interaktif.

Kali ini, Wahyun tidak dapat menyertai kami kerana adik bongsu kami ini sedang membuat persiapan untuk menempuhi peperiksaan akhir.

Beberapa games yang dkendalikan oleh saya seperti meneka nama instrumen, berjoget serta menyanyi lagu rasa sayang merupakan kali pertama pengalaman saya sebagai penghibur. Pastinya saya perlu membuat persediaan yang lebih selepas ini.
Mohsen Amdan berkata : Bukan mudah nak menghiburkan orang...kadangkala perkara spontan lebih menghiburkan daripada sesuatu yang sangat terancang...

No comments: