Total Pageviews

Persembahan Dewangga Sakti di Kilang Dewina Brahim's




Antara percikan bunga api di angkasa yang berjaya dirakamkan

Salam...

18 Okotober lepas Dewangga Sakti telah dijemput oleh Pn Latifah dari Dewina Brahim's atau yang lebih dikenali sebagai Brahim's Food untuk menjayakan jamuan hari raya mereka di Bandar Baru Bangi. Azman tidak dapat menyertai kami kerana masih dalam perjalanan pulang dari Hong Kong dan hari itu menyaksikan hanya kami berenam beradik sahaja membuat persembahan.

Semak bunyi dijadualkan pada jam 5 petang. Tetapi saya dan Raof tiba jam 5.30ptg manakala Rocky pula tiba lebih awal namun pergi pula ke Kajang untuk majlis rumah terbuka kumpulan rock kangkang terkenal negara iaitu BLOODSHED! Norman dan Zul pula keresahan menanti Wahyun yang tidak kunjung tiba di Taman Melati mengakibatkan semua ahli berpeluh ketiak kebimbangan.Alhamdulliah akhirnya mereka bertiga tiba tepat pada masanya.

Persembahan malam itu memerlukan kami membuat persembahan di bawah kanopi yang kipasnya tidak berfungsi...berpeluh - peluh dibuatnya.

Kami memainkan 3 set persembahan di mana diselang selikan dengan CD lagu raya dan makanan yang cukup lazat. Malangnya saya tidak dapat menikmati makanan sepenuhnya kerana kesuntukan masa dan gerai2 makanan ditutup tepat pada masanya.

Malam itu juga diserikan dengan persembahan bunga api yang memukau (macam sambut Merdeka pun ada). Hebat sekali.

Oh ya..bagi sesiapa yang belum mengetahui mengenai syarikat ini, ia dipengerusikan oleh kekanda kepada PM Malaysia yang tercinta.

Kami enjoy pada persembahan malam itu dan Rocky pula usai majlis terus bergegas semula ke rumah terbuka BLOODSHED..

Rocky..rocky..

Ko memang mat rock sejati

Mohsen Amdan berkata : Terimakasih daun keladi kepada Puan Latifah..Kalau ada majlis jemputlah lagi

3 comments:

wahyun said...

peh, kelajuan 140km/j mmg benar2 kasi gua goyang...lewat lebuhraya MEX (nama kemik jek!) maju expressway (KL-Putrajaya) yg sepi lagi seram klo naik moto sorang...

Syamsulfaiz said...

Lepas main dapat packet Brahim 2-3 free tak?

wahyun said...

brahim kuduuukut la...
xde nye bagi paket2 kari atau rendang free...cis....